Finanse przedsiębiorstw i rachunkowość

profesjonalnie i z pełną odpowiedzialnością

 

Umów się na konsultację

Jesteśmy najlepsi

Aktualności

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

30 kwietnia 2015
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut
30 kwietnia 2015
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut

Konsultacje i audyty z udziałem najlepszych specjalistów

strategia zarządzania ryzykiem w każdej branży.

Szybki kontakt: +48 509 239 532

Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych:

  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym

  • zapis przychodów w ewidencji sprzedaży

  • prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z przyjętym planem amortyzacji

  • prowadzenie ewidencji wyposażenia 

  • sporządzanie dowodów wewnętrznych na podstawie otrzymanej dokumentacji

  • rozliczanie operacji eksportowych, importowych oraz wewnątrzunijnych

  • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz przekazywanie informacji o bieżących zobowiązaniach podatkowych

  • sporządzenie zeznania rocznego

  • reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym i ZUS

  • przechowywanie dokumentacji źródłowej i ksiąg za bieżący rok do czasu ich wydania zgodnie z postanowieniami umowy

  • możliwość odbioru dokumentów księgowych z siedziby klienta

  • konsultacje i porady.

Podatkowa księga przychodów i rozchodów:

  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym

  • księgowanie zdarzeń gospodarczych w księdze

  • prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z przyjętym planem amortyzacji

  • prowadzenie ewidencji wyposażenia 

  • sporządzanie dowodów wewnętrznych na podstawie otrzymanej dokumentacji

  • rozliczanie operacji eksportowych, importowych oraz wewnątrzunijnych

  • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz przekazywanie informacji o bieżących zobowiązaniach podatkowych

  • sporządzenie zeznania rocznego

  • reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym i ZUS

  • przechowywanie dokumentacji źródłowej i ksiąg za bieżący rok do czasu ich wydania zgodnie z postanowieniami umowy

  • możliwość odbioru dokumentów księgowych z siedziby klienta

  • konsultacje i porady

Księgi Handlowe:

  • prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych (dziennik, księga główna, księgi pomocnicze, zestawienie obrotów i sald kont księgi głównej oraz kont ksiąg pomocniczych)

  • ewidencjonowanie dokumentów księgowych w księgach rachunkowych,

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych zarówno dla celów bilansowych
    jak i podatkowych oraz dokonywania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych wg zatwierdzonego przez klienta planu amortyzacji,

  • prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT,

  • obliczanie miesięcznych zobowiązań z tytułu podatku VAT oraz miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy,

  • kontrola należności i zobowiązań, wystawianie potwierdzeń sald,

  • sporządzanie obowiązkowych i dodatkowych sprawozdań finansowych,

  • sporządzanie obowiązkowych sprawozdań statystycznych dla GUS,

  • przechowywanie dokumentacji źródłowej i ksiąg za bieżący rok do czasu ich wydania zgodnie z umową,

  • bieżące informowanie o zmianach w przepisach prawno-podatkowych dotyczących branży gospodarczej klienta

Obsługa kadrowo – płacowa:

  • zbudowanie bazy danych pracowników

  • zakładanie oraz bieżąca aktualizacja teczek personalnych

  • sporządzanie i przesyłanie do ZUS deklaracji zgłoszeniowych i wyrejestrowujących

  • prowadzenie zestawień nieobecności pracowników, w tym: urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności

  • monitoring ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP

  • sporządzanie listy płac

  • naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy

  • naliczanie zasiłków chorobowych

  • naliczanie zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych

  • naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne

  • sporządzanie i przesyłanie do ZUS deklaracji rozliczeniowych

  • sporządzanie informacji dla ubezpieczonych pracowników

  • sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym

  • sporządzanie zaświadczeń o zarobkach

  • prowadzenie sprawozdawczości i analityki zatrudnienia dla potrzeb ZUS oraz Urzędu Statystycznego

  • sporządzanie raportów i zestawień kadrowych, płacowych na życzenie Klienta

  • opracowywanie regulaminów: pracy, wynagradzania, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Usługi dodatkowe:

  • Windykacja - sporządzanie wezwań do zapłaty, monitów

  • Sporządzenie not odsetkowych

  • Sporządzenie not korygujących

  • Sporządzanie ewidencji przebiegu pojazdu

  • Przygotowanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego

  • Składanie wniosków o nie zaleganie do US i  ZUS

  • Dodatkowa sprawozdawczość

  • Monitoring płatności  (informowanie kontrahentów klienta o zbliżającym się terminie płatności lub jego przekroczeniu; w wersji rozszerzonej także wysyłanie wezwań do zapłaty)